29052021 Lonewolf 2 aylık. Emziriyorum ama çok ağladığında doymuyor düşüncesiyle mama veriyorum ama istemiyo ve daha çok ağlıyor
ikizbabymom Mom356 biogaia+sab simplex kullanmıştım ben de iki ay falanda gece gündüz belden aşağı sıcak su torbası koyuyodum o çok rahatlattı
kucukprensinannesi Mom356 sab simpleks kullandım relactaz kullandım yanında nbl probiyotik kullandım canım ben hep sıcak tutuyordum sıcak yatakta yatırıyorum hafif karın üstü elma yağı, acı elma yağı, badem yağı, zeytinyağı hepsini kullandım
Zlm Si_se_ta_be o sadece gaz olabilir yüzüstü uyutmaya deneyin gazına iyi gelir masaj yapın birde yediklerinize dikkat edin bana doktorum malt içecekleri hazır gıdaları yasaklamıştı benim kızım kolikti onları bırakınca iyi geldi gekmeseydi süt ve süt ürünlerini kesicektim
Melek030 ozgeefem ek gıdaya başladınız mı ek gıdada gazı daha da arttı. Alerjiden şüpheleniyorum ama bakalım gece gündüz ağlıyor valla
kucukprensinannesi Mom356 sıcak havlu gaz damlalarından daha iyi geliyor rezenede abartıya kaçma uzun ve çok kullanım ilerideki zamanlarda kansere yol açıyormuş
kucukprensinannesi Mom356 inşallah geçer canım malesef kolik anneleri olarak çekiyoruz Allah sabır versin