öncelikle sarılık türü de çok öenmlidir,annenin 0 olduğu babnın 0 olmadığı durumlarda kan grubu sarılığı oluyor ve biraz sancılı atlatılıyor süreç eğer dikkat edilmezse.ama ilk 2 hafta her 2 saatte bir emzirmekten başkada çare yoktur.süt azsa veya yoksa mama vermekten çekinmeyin,kaldı ki sarılığın 10 civarında durması istenen bir şeydir bağışıklık arttırır,kan grubu sarılığında 14 normal sarılıkta 16 sıkı kontrol gerektirir.eğer değerler bunların üstünde değilse özellikle ilk 2 hafta mutlaka 2 saatte bir emzirilmeli,zaten üstündeyse yatış yapılıyor