Yasemin_06 bonjour_maman tatile vs gittigseniz normal Cnm bebeklerde enfeksiyon varmış olusuyomus yani ondan olabilir gitmdiyseniz bile ortalıkta normal mevsim geçişi salginida var terle sogu hasta olunuyor ondanda olabilir
bonjour_maman Yasemin_06 tatile değilde günü birlik denize gittik ama ne ben girdim adet olduğum için ne de bebeğimi soktum
bonjour_maman Selinbam veriyorum canım bol bol hemde hsata olduğu için pek içmek istemiyo ama zorluyorum biraz
Minisinannesiii bonjour_maman salgın varmış sanırım 2 3 gündür ben kendimde öyleyim bide kusma mide bulantısı
sonsuzmutlulukkk bonjour_maman Ülkemizde ciddi dizanteri salgını malesef bizde dün 2cocukla öğrendik berbat durumdayız çok ciddi bir salginmis zehirliyor dedi doktor dün başımda ağrılar😰
sonsuzmutlulukkk bonjour_maman Bende dün öğrendim durumu kötüye giden çocuklar var tatil zehir oldu 😪