Goktug46 ben Arçelik aldım hepsini memnunum ailem de yıllardır Arçelik kullanırlar o yüzden tercih ettim bi de daha ekonomikti, bazı ürünlerinin özellikleri de hoşuma gitti bulaşık makinemi çok seviyorum mesela, çamaşır makinam kurutmalı ama kurutmasız da alabilirmişim normal yıkama özelliği daha güzel, buzdolabının mavi ışık olayı cidden işe yarıyor