Smilee Goktug46 2sene önce aldım tüm beyaz eşyalarımı şuana kadar bir problem olmadı memnunum. Ailecek senelerce arçelik tercih ediyoruz tanıdığımızın mağazasından. hani sorun olursa değişim tamir kolay olsun diye daha kapısını aşındırmadık 😂
kubraanne Goktug46 benim hepsi bosch 4 yildir kullaniyorum ufak tefek bozumlmalar oldu ama bizden kaynaklı yoksa ürünler cok dayanıklı 👍
DryMom14 Goktug46 Bosh marka ürünlerden cok memnunum. Ama dolap olarak lg gardrop tipi buzdolabini kullaniyorum. Cok memnunum. Arcelik bulasik makinesi kesinlikle almayin derim.
Muhasebeciana Goktug46 herşeyim arçelik utu masama kadar a dan z ye cok memnunuz annemlerde kaynanamlarda gorumcemlerde arcelik kullaniyor herseyini onlarda cok memnunlar
anakraliceee @Goktug46 ailecek arcelik eltim 13,ben 8 küçük 6 yıldır arcelik herseyimiz hiç sorun yasamadik
1balkizannesi Goktug46 buzdolabim,c.makinem,tvim samsung çok memnunum ayrica geri kalan eayalarm arçelik tavsiye ederim