Sadece Bebek için düşünüyorsanız eğer mümkün olduğunca soğuk sıkım vecam şişede olmasına,asit oranının 0,5 olmasına ve en fazla bir sene içerisinde tüketeceğiniz kadar tedarik etmeye dikkat edin. Ağzını da açıkta bırakmayın..
Ayvalıktan tedarik ederiz her sene “özgün”den. Ben sevmem ama eşime 5lt. Erken hasat,bebeye de 1lt. Soğuk sıkım alır döneriz.
fiyatlar deli gibi pahalanmış ama sağlık söz konusu olunca canları sağolsun diyoruz.