Eşim 5 lt sözde doğal zeytinyağı almış iş yerindeki bi arkadaşından . Bildiğiniz markette satılan gibi Demir teneke kutulu . Benim bildiğim doğal zeytinyağı sözde kendileri yapıyormuş 2.5 lt su yada kola şişesinde olur . Bunu kendi yaptıysa nasıl böyle fabrikasyon teneke yapıldı . Tenekenin üstünde üretim tarihi 2020 ve tüketim tarihi 2022 yazıyor . 4 5 ay sonra 2022 de olcaz . Az kalmış tarihine bebeğe vermek için aldık ek Gıda zamanı . Eşim kutusuna aldanma içindeki bozuk değildir diyor . 300 TL de para vermiş . Bir de bu sızma zeytinyağı imiş . Bebeğe soğuk sıkım verilir diyorlar ? İade etsek mi ??