Sonunu okumadan içimden olabilir isteyebilir demiştim. “erkek çocuğunun yeri başka demesi” şaşırttı. Resmen ayrımcılık yapıyor. Şu an benim de 1 oğlum var Allah yokluğunu göstermesin ama bende 2.Kız olsun çok istiyorum. İnsanız ikisini tatmak ister herkes . Ama erkekleri dışlayıp kızları yücelterek söylemiyorum bunu. Bazıları da kız olsun çamurdan olsun diyor o lafa da sinir oluyorum. Önemli olan vicdanlı hayırlı sağlıklı olmaları 🙏