Üniversiteden ev arkadaşımla konuşuyorduk dün, kendisi de öğretmen aynı zamanda yani okumuş etmiş bir kız cahil de değil, benim 1 onun 2 kızı var, ben bir daha bebek düşünmüyorum, bunun konusu geçti dedi ki “şimdi çocuğun erkek olsaydı evet 2. Bebeği yapmasan da olurdu ama kızın var mecbur 2. Yi yapacaksın” dedi şok oldum kendisi de 2 kızı olduğu için 3. De yapacakmış ama sırf kız oldukları için biri erkek olsaymış o da yapmazmış, ben tepki verince daha da fazla abarttı bu durumu erkek çocuğun yeri başka falan demeye başladı bunu okumuş etmiş ufkunu geliştirmiş birinin söylemesi o kadar saçma geldi ki bana,