Nil_2020 öncelikle allah sifa versin kardeşim. Annem epilepsi hastası onu görünce girdim posta ama ilacla kontrol altına alınıyor. Bu beyaz leke gecmedi mi hiç. Kızımda vardı bazı bebeklerde olur gecer demisdi dr. Sonra kayboldu 1 yasından snra nası bi lekeydi bilmiyorum sizin ama. Birden fazla mı.. Allaha sıgın dua et hic korkma bebekler öyle güclü kiii.. Epilepsi artk bicok insanda var. Eskisi gibi değil kontrol altına alınıyor. 😔😔