Kızlar akşam yazmıştım pil yuttu diye ver tam üç tane piş yutmuş röntgende gözüküyor. Cerrah bekleyeceğiz dedi kakasında çıkacak dedi . Herkes ayrı ayrı yazmış çok çok teşekkür ederim . Allah razı olsun. Şimdi bekleyeceğiz iki gün sonra röntgen çekilecek çıktı mı ? Bir bağırsakta ikisi midede şuanda . Eşimin hep suç yanımdan alıp kaçtı diye diyorum . Nasıl izin verdin ben yemek yapıyordum. Ağzındaydı almamış çocuğun gösterdi pil nerde direk ağzını gösterdi zaten dua edin ne olur hemen çıksın . Birde çok kaka yapan bir çocuk değil 3 ,4 bir yapıyor . Şimdi bokunda afedersiniz bekleyeceğim inşallah gelir .