Bence kendi sütünü sür benim ilk çocuğum bende emziriyorum herkes göğüs uçların yara olacak kanayacak bile dediler ben her emzirme sonrası elimle orda kalan sütü sürdüm halada alışkanlık olmuş yapıyorum zerre ne bir yara neden bir acı oldu unutma en büyük tedavi anne sütü bence hiç kremle yağ ile uğraşma doğal yolla dene emin ol haklıymışsın diyeceksin sonra bol bol emzirmeler 😘