Alpereninannisiii öncelikle emzirme pozisyonuna dikkat edin doğru emmediği için yara oluyor. Benim ilk zamanlar hiç yara olmadı her emzirmeden sonra lansinoh krem sürdüm ve göğüs kalkanı taktım gümüş kapaktan daha iyi bence çünkü onda 2 özellik var biri akan sütü toplamak için kapalı kapağı diğeri de yara olmasın diye hava alan kapaklar. Göğsüm yara olduğu dönemlerde krem sürüp delikli kapakları taktım 1 günde toparladım çok fena olmuştum kızım ısırmıştı resmen jilet gibi kesik vardı göğsümde. Göğüs kalkanını denemenizi tavsiye ederim. Sakın bırakmayın emzirmeyi çok güzel bir duygu karın doyurmak değil sadece sizinle bağ kur ası emmesi bambaşka bir şey, size ihtiyacı var lütfen bunu unutmayın🙏🙏