MiraysMutti merhaba bende DGS ile geçiş yapacağım Marmara üni yönetim bilişim sistemleri ama dersler Almanca yani anladığım kadarıyla bir sene hazırlık Almanca göreceğim değil mi? Hiç alt yapım yok sizce yapabilir miyim ? Hazırlıkta tökezlemekte istemiyorum açıkçası yapabileceğim bir dil mi? Örgün gideceğim bebeğim 1,5 yaşında. Kayınvalidem bakacak çocuğa ben okula giderken . Şayet kazanırsam gitmeli miyim ?