MiraysMutti
Harika.👌🏾 Dedigin gibi keske daha erken baslansaydi. O kadar iyi olurdu ki.. Ahh neyse gec olsun guc olmasin. Belki simdi daha iyi olacak her sey. Kafa olarak en azindan daha iyi hissedeceksin. O zaman kesinlikle dis ticaret. 😏 Ben de italyan merkezli yabanci bir sirkette calistim 4 yil, dogum iznim bu ayin 7 de bittigi icin isi birakmak durumunda kaldim cunku bebegim daha 4 aylik bile degildi kiyamadim. Ondan önce kendi isimi yapiyordum. Organizasyon, yat kiralama. Cok keyif alarak yapiyordum ama turkiye ekonamisi mahvetti her seyi, mecburen kapatmak durumunda kaldim. Gelen vergiler cogalmaya basladi ama gelen is yoktu.. Cunku her seye ciddi anlamda zamlar gelince..🤷🏽♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️ Simdi biraz daha minnos kizimin buyumesini bekliyorum bakalim, ne sunacak hayat bana.😏