Hacerr7 Em_ey_can 🤦🏻♀️ Egzama çok kötü hiç geçmiyor benimde çocukluktan beri var kremler sürüyorum geçiyor gibi oluyor tekrarlıyor lanet bişey tam olarak geçtiğini hatırlamıyorum bile