Annis-ogul Mom7262 büyük biberler ise bi yemek yastığı koyuyorum adet sayısına göre oluyor küçük ise bi tatlı kaşığı koyuyorum cnm her zaman tam yetiyor😅🤣🤣
Mom726373 Mom7262 hadi ya, ben koku almıyorum ama acaba buzdolabında daha önce erimiş hazneyi doldurmuş bir ürün oldu mu kuzum o zaman dolap koku yapar😣
Mom7262 Mom726373 yok kuzum kendi evimde olsa başka yerde olsa yiyemem kırımızı etide yiyemem buzluğa atılan fasulyeyi felan değişik bı tipim 😂
HatunKisisi Mom7262 biber başına bir yemek kaşığı ekliyorum sonra bi bakıyorum şöyle boyutlara kafadan 1,5 kaşık falan daha ekliyorum😂
Sedaahmet Mom7262 ben genelde göz kararı koyuyorum. 😂 tam yetiyor, hatta bazen cok az eksik oldugunda biraz pirinc koyup kalan pirinçle karıştiriyorum. 😁
Mom7262 zhrayca2001 Tuba Eysar Edalikuzusu Eymencvk Vangulu16 Sedaahmet Mom44454 KumsalRoza 1mom1baby Balkizlarim Bety GoGirl Burcu35 Tuba Feyzosunannesi Mom726373 Teşekkür ederim kızlar tavsiyeleriniz için hepinizden birer bilgi alarak enfes bı biber dolması yemeği oldu teşekkür ederim ellerinize bilginize sağlık 🙏
Mom44454 Mom7262 büyüklüğüne göre her biber dolmasına 2 yemek kaşığı pirinç sayıyorum😀😀 artanı da yerim mutlaka😀😀😀😀
Eymencvk Mom7262 her dolama için tatlı kaşığı veya yemek kaşıgı koyuyorum tam oluyor bazen göz kararı yapıyorum arda kalanla kabak veya patlıcan varca içini oyup onuda dolma yapıyorum 😅
Edalikuzusu Mom7262 canım her bir biber için bir yemek kaşığı pirinç koy biberler biraz büyükse bir buçukta olur ben hep öyle yaparım hiç ziyan olmaz ☺️ Birde yapacağımda iki kilo falan biber alırım doldurur hepsini buzluğa atarım çiğden çok pratik oluyor
zhrayca2001 Mom7262 mükemmel bi ev hanımı değilim ama güzel dolma yaparım klasik 2 su bardağı pirinç 7 8 tane dolmaya yetiyodu benim küçüklü büyüklü karışık tabi boyuttda önemli🤷♀️🤭
Tazecikannii Mom7262 dolma başına bir yemek kaşığı koyuyorum mesela 10 adetse on yemek kaşığı tam oluyor