Ya bu sleepyden memnun kalanlar nasıl kalıyor anlayamadım daha önce çok sızdırıyor diye prima premium care e geçmiştim, dün bu yeni cikan sleepy natürel külot bezden aldim dün akşamdan bu akşama iki kere üstü tamamen battı mecbur yine prima kullandım, anlamıyorum herkes memnunken neden bende boyle oluyor