anne0666 Eymencvk benim oğlumun bacağına süt döküldü kaynar yanikti şükür kalmadı iz birakmio bu yağ erknse tabi
Dilayy58 Vovo Geçmiş olsun 🙏🏻 Elmayı soyup kabuğunum iç tarafını sürün iz kalmaz, elmanın suyu iyileştirecektir🌹
3children1mom Vovo Merhaba canım yeni bir şey öğrendim. Yanık izi kalmıyormuş. Senin için ss aldım. ☺️