Mom62636362 Vovo sarı kantaron yağını çok tavsiye ediyorlar, siz de deneyin isterseniz. Çok geçmiş olsun bu arada, sanırım çok derin bir yanık değil? Sadece krem verip yollamaları canımı sıktı açıkçası
Vovo Mom62636362 üstte fotoğraf attım bakabilir misiniz? Derin değil doktor sadece krem yeterli dedi🤷🏼♂️
Gzdzeynep Vovo benim kızımında üç aylıkken parmağı yanmıştı pişik kremi ve kantoron yağı sürmüştüm dönüşümlü iz yok şuanda. Annemin kedisi yüzünü tırmaladığında da pişik kremi sürdük sürekli yüzünde de iz kalmadı çok geçmiş olsun
Mom62636362 Vovo Şimdi gördüm, bence bu iz geçer gibime geliyor. Kuzenimin bebekten kahve döküldü üstüne, kesin yara kalır sanıyordum ama o da derin değildi, geçti iz kalmadı. Hatta kahve dökülünce ağladı sadece, sonra oynamaya devam etti gülerek
selambensid Vovo doktorun gördüğünü varsayarak bilgi paylaşımı yapıyorum. kantaron yağı : ama kesinlikle direkt ve yalın halde değil. Çünkü zeytin yağından yapıldığı için asidik bir yapıya sahip. Kantoron yapını tavada ısıtacaksın ve soğumaya bırakacaksın ki asidi gitsin. Ondan sonra bebeğinin küçük bir yerinde dene. Bakalım alerji vs yapacak mı. Çünkü çok kuvvetli bir yağ. Baktın bir şey yok yanığın üzerine bir iki kat peçete kapat. Ve kantoron yağını uygula. Emin ol bir çok eczane ürününden çok daha iyi ve etkili ☺️ Geçmiş olsun 🙏🏻💜
Vovo selambensid ya verdiğin bilgi için çok teşekkür ederim sağolasin bu şekilde yapayım ben de ALLAH razı olsun canım 😍
Vovo Mom62636362 çay fazla sıcak değildi ama yinede yandı biraz dedim sonra kızardı doktora gittik krem verip evin yolunu tuttuk daha evdeyken acısını unuttu
Sena00 Vovo rica ederim Allah şifa versin benim kız kardeşim çok küçükken koluna bir demlik çay döküldü ozamanlar hiç birşey surmediler öyle şimdi acayip izi var insllah siz yağı sürün düzenli izi kalmasin
Glyernz Vovo çok geçmiş olsun benim de boynum yandı lisedeyken kaynar su elimden düştü boynumdan göğsüme doğru baya yandı. ilaç kullandım hiç iz kalmadı. rif diye bı ilaç var rengi kırmızı onu alıp bir hafta yara yerine sürün hiç iz kalmaz
anne0666 Eymencvk benim oğlumun bacağına süt döküldü kaynar yanikti şükür kalmadı iz birakmio bu yağ erknse tabi