Vovo kantaron yağı ya da aloevera jeli iyi geliyormuş yanığa. Ben de 3-4 yaşlarındayken anneannemin çay tabağına basıp ayağımın üzerine çay dökmüşüm. Yani o zaman imkanlar neydi doktor ne yaptı ne sürdüler bilmiyorum ama 27 yaşındayım hala biraz iz var. Geçmiş olsun umarım kalıcı olmaz 🎈