Burcu35 bebeklerin çok hızlı iyileştiği için iz kalabiliyor, bir de çok ciddi yanık olmuş, Finlandiya’daydı bu olduğunda, hastaneden asla çıkartmamışlar çok uğraşmış doktorlar 😔 sizin adınıza çok sevindim, eşimin ayağına dökülmüş, ayakkabı da varmış o esnada, ayakkabıdan dolayı çok kötü iz oluşmuş, hala duruyor yani