Arkadaşlar Allah aşkına Osmaniye yanıyor. Benim memleketim. Yakılan yerlere ne bina yapılabilir nede otel. Ki kaldıki yaz ayındayız turistlerden para kazanılabilecek aylardayız. Hala ev dikilicek otel dikilecek vs vs. Mantıklı düşünün ya. Apaçık ortada değil mi. Bir suikast olduğu. Teşekkürler