Mom726373 mom54546 siz büsbütün körsünüz size burada birşeyler anlatmak isteyecekler ama anlamayacaksınız, umutsuz vakasınız. Söylenen her söz çabasız kalacak çünkü anlamayacaksınız. Nato kafa, nato mermer
mom54546 Mom726373 kusurabakma canım bu devlete kadınlar cocuklar öldükce bu millet aç perişan oldukca ben bu devlete devlet demem tamamı hafi bu ormanları pkk yaktı dıyelım smalı cocuklardan haberın varmı tecavuz edılen kadınların sucluları ceza almıyo haberın varmı covıde işsiz kalıp aılesı perısan ac kalan ınsanlardan haberın varmı elin surıyelısı maaş alıp bos bıs gezerken benim milletimin dagda şehit olmasından haberın varmı bu memleketın ogrencısı sınava hazırlanıp kazanmazken baska ulkelere sınavsız meslek veren devleten ne bekletım olsun ben bu devletı nıye savunayım
Mom726373 mom54546 ahaahah biz de birşeylerden memnuz değiliz ama böyle bir ortamda cüheylan gibi element uydurup devlet yaktı gibi söylemlerle milleti birbirine karıştırmıyoruz.
mom54546 Mom726373 ben kımseyı bırbırıne karıstırmadım sızın gıbı korkaklar gıbı gerceklerı bılıpde susmuyorum canım sızın gıbı ötlekler sustukca bu mılletın canı daha cok yanar
Mom726373 mom54546 aynen ödümüz kopuyor , ya bırakın allah aşkına ya üzülüyorum sadece halinize benimle muhatap olmayın ben size birşey anlatılamaayacağını zaten keşfettim😀
mom54546 Mom726373ilerde turkıyenin yıkılısında ortalık karısınca bu mıllet perısan oluncq da boyle gülüp bu devletı savunacakmısın sıze üzülüyorum bu memlekete cocuklarınıza nasıl bı gelecek bırakacaksınız acaba
Fatma8988 Adababy göçmenler iç savaş ve ya olası erken seçimde oy için gelmiş olabilir… Yangınlarda ise pkk maşa olarak kullanılıyor ne ev ne otel… Konu 5g ormanlarda çeksin.. Durum cok cok daha vahim…Ne yazık ki dijitalizme 2023 e hazırlanıyor Türkiye bazı güçler tarafından.. Ve iklim krizi kıtlık çıkarmak istemeleride cabası…
Mom726373 mom54546 ne söylesem boş kalır sana laf anlatamam sen kendi haline üzül sonra devlete üzülürsün
esra_2961 mom54546 ya susayım susayım dıyorm ama olmuyor madem bu ülkeden memnun degılsın bu kadar elestırıyorsun hangi ülkenin vatandaşı olmak ıstıyosan gıt orda yasa yaaa PKK yi savunmaktan başka bısey yok o ılk yazında hala dıyosun savunmuyorum elestırılerınızın dozunu ayarlayın yeter!!!!!!
Elifadakrt mom54546 ya biraz mantık. Herkes şuan hükümete yükleniyor bu insanlar gerizekalı mı ülkeyi yakacak? Sadece tatil bölgeleri olsa anlayacağım da kayseri de ne evi yapacak? Ev yapacak alan mi kalmadi?