Bebekler zaten genel olarak ek gıdaya başladıklarında yoğurt tadını beğenmezler ama asla zorlamayın sadece arada bir tattırın sonradan alışıyolar ve en sevdıkleri yiyecek oluyor 2 çocugum var 10 aylık bebeğim de çok seviyo artık , zaten genelde hiç kimse zorla yedirilen bişeyi sevmezde yemezde