Birprensesannesi27 Med önlük cok pahalıydı ona 12 tl verecegime trendyoldan kolu uzun önlük alırım diye almadım inşallah pişman olmam 😀
Aselduru88 mirayyy20-20 zibin kalmamisti güvenlik gereçlerinden memnun musunuz ben alcaktim kararsiz kaldim
mirayyy20-20 Aselduru88 daha önce bir tane almıştım mutfak dolabına yapıştırdık acamiyor bugün de bir tane kalmıştı aldım bir de köşe koruyucu aldım
bilgemira Aselduru88 cam rende aldim zamaninda teyzemde vardi cok ise yariyor kizima pureler yaparim😀 baska da hersey var dis kasima eldiveni alacaktim ama almadim tereddütte kaldim cunku alan varsa ise yariyorsa alayim
Birprensesannesi27 Aselduru88 diş kaşıyıcı eldiven icin gittim hicbişey kalmamışto halka ladım büyüyünce oynar diye düzenleyici vakumlu hurc hepsi indirime girmişti ev eşyası aldım geldim 🤣
AslihanElif Aselduru88 güvenlik gereçleri zıbın pijama altları elbise hikaye kitabı kaplumbağalı oyuncak vardı bide ondan aldım 😂 kaydırakta akşama kadar kalırsa almayı düşünüyoruz 😁
snowflake Aselduru88 bir tane çıtçıtlı badi alabildik onuda büyük 9-12 aylık bebeğim daha 7 aylık😂 neyse 4 tane de ayran bardağı bulabildim
DurununAnnesi12 Aselduru88 diş kaşıyıcı eldiveni mama kabı biberon temizleme fırçası cam rende su biberonu çıtçıtlı body aldım kızıma
Evraannesi Aselduru88 ben satt 2 de gitim geç gitmem rağmen biberon emzik cam rende plastik önlük suluk aldım