Aselduru88 Bugun bimden neler aldiniz cocuk icin ben oyuncak kutusu aldim oyuncaklar da kararsız kaldim 11 aylik kizim ne alsam ilgisini çeker acaba oyalicak bisey ariyorum😬
Mom726373 Aselduru88 valla bizim bim de kapı açılır açılmaz savaş çıkmıştır o yüzden hiiiç gitmedim bile
Yasemin_06 Aselduru88 benimki bine gelennseyleri kullanacak yaşı geçti oyuzden hiç gitmiyorum artık 😁😁 23 aylık olcak
Zehrayaz345 kucukprensinannesi çok küçük biseydi gördüm ama cam dolabın içindeydi göz ucuyla gördüm sadece
zeynepbalci kucukprensinannesi titreşimli değildi ya babyjem in eldiveniydi de onu takınca ağzına götürmedi elini hiç 😅
-Gizem- kucukprensinannesi normal diş kaşıyıcılı eldiven aldım babyjem marka taktığım gibi ısırmaya başladı öbür elini hiç sokmadı ağzına güzel bişeymiş
Smali Aselduru88 yürüme arkadaşı çok uyguna geldi.bide halka aldımm🤣 sabah erken saatte gitmedim boştu bim resmen.hersey duruyordu.zibin filan çok uygundu ama almıştım ben o yüzden almadım.sapkalarda güzeldi.
Sinem91 Aselduru88 Neşeli Halkalar 13,5 TL idi. Eşim aldı çalıştığı yerin oradaki bimden. 🙈🥰 Oturduğum yerde hayatta bulamam. Çoktan kapış kapış gitmiştir herşey. 😂
mirayyy20-20 Aselduru88 13 aylık yürüme arkadaşı aldim zıbın ve tişört aldım bir de güvenlik gereçleri
Aselduru88 mirayyy20-20 zibin kalmamisti güvenlik gereçlerinden memnun musunuz ben alcaktim kararsiz kaldim