Canann MinnakKuzucuk 20 lik dişimi çektirmiştim ve o zaman kullanmıştım ama kızımın yüzünde kızarıklık olmuştu. Kullanmayı bırakmıştım. Ama kızımın o zamanlar süt ve yumurta alerjisi vardı belki size zararı olmaz
MinnakKuzucuk Canann 20lik dis çektirirken anestezi aldınız anasteziden sonra sutu sahip attınız mı yoksa emzirdiniz mi
Fatmanurr1mertt MinnakKuzucuk bende suan auqmentın kullanıyorm dişimde kist var apse yapıyor sureklı bız zaten meme +mama yapıyorduk oğlum 5 aylık 2 3 gündür emzirmiyorum ama çocuk doktorum da diş doktormda emzirebilirsin demisti