MinnakKuzucuk Merhabalar disime kanal tedavisi yaptırmak zorunda kaldım antibiyotik içmem lazım apse yaptı emziriyirum acaba agumentin kullanipta emziren anneler var mı Bi sıkıntı oldu mu acaba
nursocum MinnakKuzucuk Bende kullandım bi kaç gün 2 saat emzirmiyordum sağıp veriyordum 2 saatin sonunda sağıp döküyordum ne olur ne olmaz
dmlklc MinnakKuzucuk ben de kullandım kızımın doktoru içip emzirebilirsin demişti. Sagıp dökmedim hiç sütümü
MinnakKuzucuk Damalakkoo dis doktoru biey olmaz dedi eczacı biraz sağ dök bisey olmaz dedi benimkide emiyor canı ne zaman emmek isterse o zaman emiyor sagip dokemiyorum
Kolikbebek Ben de kullandım kızımın doktoruna da sordum içebilirsin bir sıkıntı olmaz demişti. Hiç sağıp dökmedim kullanırken
Koala06 MinnakKuzucuk Ben sezeryan esnasında enfeksiyon kaptığım için doğumdan sonra 10 gün kullandım hem o hemde ağrı kesici doktor emzirebilirsin demişti. Sonrada mastit oldum yine onu kullandım 2 gün yine emzirdim bi sıkıntı yaşamadım doktor da emzir demişti
GoGirl MinnakKuzucuk sezeryan sonrasi bana 2 dogumda da verildi her mhangi bir sikayetimde yoktu emziriyordumda demekki sorun olmuyor