Pinareslem ben de ilk bebeğim ve nasılsa ben ilgileniyorum tektim o yüzden kucağa alışmasın mantığı ile hareket etmedim. Hep kucağımdaydı aşk yaşadım 🥰 bizim sarılık yoktu ama olmasın diye gece 2 saatte bir alarm bazen 1 saatte 1 kurdum . Gündüzleri göğsüme yatırdım sevdim devamlı. Yapışık ikiz gibi geziyorduk. Aslında şikayet etmiyorum ama o da ben de uykumuzu alırsak daha dinç enerjik oluruz. 🥰