Pinareslem Bebeğim 11 ay 6 günlük geceleri çok uyanıyor emmeden de uyumuyor dün hünnap keçi sütlü bebe bisküvisi aldım akşam yedirip öyle uyutayim belki uyanmaz dedim ama yemedi ve yine gece çok uyandı ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz
Aselinannesii6 Pinareslem emerek uyuduğu için yine uyandığında destek istiyor bizde öyleydik çareyi uyumayı öğreterek buldum şimdilerde maşallahımız var yanyana yatıyoruz öyle beraber uyuyoruz pış pış la
Aselinnannesii Pinareslem off ayni yaa tükendim artik😔😔 hem meme icin hemde sallamaya fena alisti galiba sallamayı bıraktığım an tekrar ağlamaya başlıyor 😔 ne yapacağımı hic bilmiyorum 6. Aydan beri böyleyiz
Pinareslem Sumeyyebaglan Annemgile kalmaya gitmiştim onlarda da çok uyaniyordu annem açlıktan uyaniyordu bebe bisküvisi al yedir yatır ya da gece biberon ver çok uyanmasın diyodu dün aldım denedim kızım istemedi yani yine gece çok uyandı
Sumeyyebaglan Pinareslem onlara göre her ne yaparlarsa sonucu hep açlıktan oluyo😂 Benim annemde bi benzeri yani biliyorum😂 ben uyutmadan önce neler vermedim ki tok tutucu. Emzirip uyku halindeyken kaşık mama yapıp bile içirdim ama yok yani yine sabaha kadar 733773838382 kez uyanıyo. Çünkü yukarıda arkadaşında dediği gibi emerek uyumaya alışmışlar uyanınca hemen destek istiyolar yani benim ki en azından öyle. Bu yüzden bizim bu alışkanlığı çözmemiz lazım
Aselinannesii6 wangel Serpil26 ya aslında işk başlarda çok çok zordu ama inat ettim meme bermedim ağladı tabi biraz sabır gerektiren bi olay yanyana uzattık yatağa sonra ilk başta biraz ninni biraz şarkı vs öyle başladık uyuması 1 saati buluyordu direniyordu meme veriyim diye ama ben inat ettiğim için vermiyordum bu ağlamalar 1 ayı buldu sonra alıştı tabi uzanınca pış pış açmaya başladık uykuya dalma süresi günden güne azaldı şimdilerde 10 dk dalabiliyor uykuya 👌🏻 Kolay bi süreç değil ama inanın sonu güzel 🥰
Aselinannesii6 Serpil26 10 aylıkken başladık tamamen öğrenmesi 11 . Ayın sonuna kadar uzadı inatçıydı çok ağlardı bazen 1 saat bazen daha fazla 🤦🏻♀️
Pinareslem Burcu60 Ne yapsam uyumuyor zaten illa emip uyuyacak emzik veriyorum ağlıyor sallıyorum ağlıyor gece defalarca uyanıyor emzirmeden uykuya tekrar geçmiyor günlük 2 - 3 saatlik uykuyla duruyorum 😔
gulrecelim_55 Pinareslem ahhhh ahhh aynı kader. Ama biz memede uyutmaya alıştırdığımız içinmiş bunu öğrendim kaderdaşım. Gece beşiğe uykulu giderken ben
Pinareslem gulrecelim_55 Sarılığı vardı 3 ay geçmedi kan uyuşmazlığıdan dolayı sürekli emziriyodum ondan alıştı galiba bir de sarılığı geçtikten sonra her ağladığında açıktı galiba deyip emziriyodum sabahlara kadar memede kaldığı bile oldu öyle uyuyakaliyodum oturduğum yerde 😔