Sevimmmm Ecoo siz rahat etmek içln tv açıyorsunuz ama biz izletmiyorz diye abartı anne oluyoruz!! Ben tv açmak yerine cocuğumla vakit geçirmeyi tercih ediyorum. Başkasını eleştirimryin ne istiyorsanz onu yapın çocuk sizin cocugunuz !!
Ecoo Sevimmmm yorumumu iyi oku ben cocumu tv karsisina oturtmuyorum, tv gün icerisinde acik oluyor diyorum…
Tosbik1406 lanadelmiyav gülünecek biri varsa oda sensin. Türkçe öğretmeni olduğun halde kullandığın kelimelere bak gerçekten komedi. İyi günler
Tosbik1406 Dilaylaa saldırmak derken? Siz bence hayal dünyanızı biraz daraltın abartıya kaçmayın. TV tabiki harika bişey diye övmedim bebeği durmayan izletiyor yapacak bişey yok dedim iyi okuyun