Dilaylaa lanadelmiyav Trajikomik bir tartışma olmuş 🤷 vicdan rahatlatmak için herkesin evet bende izletiyorum bir şey olmaz felan yazmalarını bekliyorlar sanırım .
Tosbik1406 Dilaylaa siz kim oluyorsunuzda hadisizlikte zirve yapıyorsunuz? Kendinize gelin haddinizi bilin dilinizi fazla uzatmayın!
lanadelmiyav Sevgilikizim bakınız; siz tv izletebilirsiniz. Birlikte oturup dizi film de izleyebilirsiniz… Bu posta tv izletmeyen annelerin hiçbiri izletenler için uyuz oluyorum vesaire dememişken, neden tv izletenler izletmeyenlere uyuz oluyorum diyebiliyor? Takıntılı anne diyebiliyor?
tuem14 lanadelmiyav çünkü kendılerını sanırım böyle rahatlatıyorlar kendı yaşıtlarına güzel üslupla yaklasamayan bireylerin çocuklarına çok sağlıklı yaklasabılcegını düşünmüyorum 🤷🏽♀️
Haticekkbkr tuem14 16 aylık, aşağı yukarı günde 1 saat bakıyordur, sevimli dostlar şarkıları açıyorum. Gergin olduğunda, hasta olduğunda ozellikle, altını değiştirirken, ya da yapmam gereken önemli bi iş varsa açıyorum genelde.
Betul1 tuem14 6 aylığız izlemiyoruz gün içinde kapalı çok sıkılırsam telefondan acıyorum onunda sadece sesi oluyor
mrveefe12 tuem14 valla bizde de hep açık TV arada bi bakıyor sonra etrafa yaramazlığa gidiyor tv büyük bi sorun değil bence büyütmemek gerek sabahtan akşama kadar oturup bakmıyor sonuçta
efelettin tuem14 hayır istemiyor. Bazen açmadığım bile oluyor başka bi yere gittiysek, biri bize geldiyse gibi.
Zeyzey2019_ Ecoo bu abartı annelik değildir. Siz izletebilirsiniz bu sizi nasıl rahat anne yapmıyorsa ben 2.5 yaşında kızıma tv izletmiyorum diye abartı anne de olmuyorum. Her ailenin, her çocuğun dinamiği çok farklıdır. Siz tv açınca belki bebeğinizin dikkatini çok çekmiyor ama ben açsam kızım tüm zamanını tv karşısında harcıyor olabilir. O yüzden ekranı günde 45 dakika ile sınırlamak ve kızımı ekrandan korumak beni abartı yapmıyor.
Tosbik1406 lanadelmiyav Türkçe öğretmeni olmanız neyi değiştirir bilmedikten sonra? Ayrıca huysuz çocuğu olan biri yeri gelir TV de izletmek zorunda kalır kendi çocuğu ağlamayan uslu olan bir anne tabiki izletme gereği duymaz çünkü çocuk zaten uslu dur ağlamıyordur. Anne olduktan sonra yapmam dediğiniz çoğu şeyi yapıyoruz tüm anneler olarak bazı şeyleri kabullenelim artık
lanadelmiyav Tosbik1406 siz hala kendinizi savunmaya devam mı ediyorsunuz ya? Bari susun cevap vermeyin de, gülünç duruma düşmeyin. İyi günler.
Dilaylaa Tosbik1406 Hadsizzlik değil doğrular bunlar . Evet izletiyorum ama zararlı biliyorum elimden başka birşey gelmiyor deseniz sorun yok ama zararlı olduğunu söyleyenlere saldırmak sizi haklı çıkarmaz. Cevabınız yoksa hakaret de etmeyin .
Tosbik1406 Dilaylaa saldırmak derken? Siz bence hayal dünyanızı biraz daraltın abartıya kaçmayın. TV tabiki harika bişey diye övmedim bebeği durmayan izletiyor yapacak bişey yok dedim iyi okuyun
Tosbik1406 lanadelmiyav gülünecek biri varsa oda sensin. Türkçe öğretmeni olduğun halde kullandığın kelimelere bak gerçekten komedi. İyi günler
Rikaa tuem14 bizimki 8 aylik ben acmiyorum. Hic aramiyorum da zaman olmuyor zaten. 15 gun izledi simdiye kadar o da hastanede yatakta yatmiyordu damar yolunu zedelememesi icin sabit durmasi gerekiyordu. Acmayi dusunmuyorum.
MomofOne Ecoo benimkide öyle 14 aylik tv hep acik ses olsum evde diye. Ama hep oyuncakalriyla oynar arka plandada müzik calar ama tv ye bakmaz pek bir iki sevdigi sarki var onlar cikinca dans etmeye baslar