Gigyyy Paradiseeeee Tabi tabi 1 2 gün kontrol etmekte fayda var ,bizde bir şey yok şu an akşam 8-9 gibi bekliyorum 😟inşallah hiç cikmasinda
Paradiseeeee Gigyyy bizde de bişi yok şükür 9 da 12 saat doluyor o zaman belli ederler kendilerini ya doktor genelde pek ateş olmuyor alımlarda diyor bakalım
Gigyyy Paradiseeeee aynen bizim de 10 da olacak 12 saat sadece uyku yaptı şükür ,tek verem bizim de diğerlerini böldü hemşire ,hepsi bir arada olsa MaF olurdu yavrum ,aman iyi olsun kuzucuklar💖
Paradiseeeee Gigyyy Allah Allah nasıl böldü 2 ay aşımız bizim 3 iğne vurdular sizinki nasıl oldu ki kaç aylık
Gigyyy Paradiseeeee 2 ay 24 günlük bizim sağlık ocağı öyle yapıyor bugün başka bebeklere de öyle yapmış verem aşısı yoktu bir de gecikti biraz hatta ,karma ve tetanozu bir sefer ,veremi bir sefer yaptı