Esmeler2 Benimoykum ıslak mendil kullanmıyorum sürekli her bez değişiminde yıkıyorum. Onun dışında her gün banyo yapmasına rağmen şampuanı 10 güne bir kullanıyorum.
Esmeler2 Kameredd bende dün açtım çok ağladı ama bugün daha az tepki gösterdi. Mecbur her gün yapacağım