Kızımınkini ilk bir yaşında doktor fark etti çok az yapışıktı ve sonra küçük bir müdahale ile açtı. Ardından geçen yine ateşlenince gittik doktor bu defa tamamen yapışmış dedi ve yine açtı. 2 gün olmadı daha az önce baktım yine yapışık. Her açtığında kızım inanılmaz bir travma yaşıyor üstüne 2 gün çişini yaparken ağlıyor. Çok üzülüyorum. Ne yapmam lazım