Eloo005 ilk gün pansumanlıydı ağrı kesici verdik hava sıcak olduğundan sıcaktan bunaldı ağladı 2 defa ilk çişinde zorlanmadı çok şükür huysuzluğu da olmadı sonrasında pansuman çıkınca ertesi günü kremini kullandık 1 hafta bardak kesip koyduk hemen 1 haftada iyi oldu zaten şimdi iyileşmesine az kaldı ama rahatız hatta keşke daha erken yaptırsaydım dedim