Eloo005 kubraozkan ne güzel düşünüyorsunuz bende aynı sizin gibi düşünüyorum. Çok saçma geliyor bizede insanları anlamıyorum anlam veremiyorum işte büyüyünce çocuk sorar üzülür içinde kalır vs vs.
Demiralpinannesii Demiralpinannesii hiç zannetmiyorum çocuğunuzun ilerde soracağına. Bence ıyı kı yapmamışsınız öyle şeyler deyıp alnınızdan öper😂
kirlibeyazkedi 2,5 aylıkken yaptırdık. Pandemiden bağımsız olarak da tören vs doğru bulmuyorum, yapmayacağım.
Can21 Benimde oğlum 5 buçuk aylık önümüzdeki günlerde bizde sünnet düşünüyoruz düğün düşünmüyoruz Mevlüdü de bı corona zamanında riskli buluyorum hayırlısı bakalım😊
AyazMerve Eloo005 4 aylıkken sünnet yaptırdım şuan 8 aylık. 5-6 yaşlarında da düğün değil mevlit okutmayı düşünüyorum. Bana kalsa hiçbirine gerek yok ama aileler çok baskı yapıyor daha şimdiden 🙄
Estur Eloo005 15 günlüktü sünnet ettirdim hemen iyileşti büyüyüncede bakalalıö ya düğün yamevlid yapıcaz❤️
Evrim1906 Eloo005 2 aylıkken yaptırdım canım. Sünnet mevlüdü değilde genel olarak sadece oğlum için ablamlar ve görümcem olacak şekilde kuran okutacağım. Pandemi var zaten. Bebeğim şimdi 9 buçuk aylık
Sevvalakkah Eloo005 Benimde oğlum var 18 günlük 40 ı çıkınca eylül ortası gibi yaptıracağım daha çabuk iyileşir bebekten sünnetten sonra ilk mevlüdünü okutacağım 5 yaşına geldiğin de ise sünnet düğünü düşünüyorum 🌸
Utkucan Eloo005 oğlum 39 günlükken sünnet oldu ama pipisi kesildi diye neden tören yapılsın ki kızınız regl olunca tören yapacaksanız sünnet içinde tören yapın ataerkkilliğin getirmiş olduğu çocuğun kendi pipisine farklı anlamlar yüklemesine sebep olan olay
Eloo005 Utkucan düğün yapacağımı kim söyledi acaba burada adet böyle yapacağım için değil sadece fikirler almak istedim bu kadar. Ayrıca sevmiyor olabilirsin ama saygı duymak zorundasın..
Denizzz88 Eloo005 biz 45 günlükken yaptırdık yenidoğan sünneti iyi ki yaptırmışım 3 günde hiçbişeyi kalmadi hemen iyileşti. Mevlüt yapıcam ama şu yaz bi geçsin diye bekliyorum çok sıcak hava bide biraz daha büyümüş olur hem daha anca 3 aylık olucak. Sünnet düğünü yapmıcam ben sevmiyorum öyle şey
1almiratas 2 ay 1 haftalıkken yaptırdık. çocuk cerrahisi yaptı. 3-4 güne iyileşti. Tören dua yapmadık.
sarilokumumm Eloo005 6.5 aylıkken yaptırdım 15 gün önce sünnet düğünü sevmiyorum mevlüt normalde yapardım ama pandemi olduğu sürece yapmam
Sevda6767 Eloo005 benimkiler ikiz. Beş buçuk aylıklar. Doğum mevlüdü okutamadım. Sünneti yakında düşünüyoruz bir aya falan. Mevlütlü istiyoruz hayırlısıyla. Tabii kalabalık olmayacak şekilde. Sadece ablamlar abimler