Begonvillll Eliffffffffffff philips aventle başladık. Suyu sevdiği için tutup içiyordu. Akış fazla biraz boğulmaya müsahit. O yüzden başında durmak lazım
papatyasevdalisiii Sukursebebiii hangi marka kullanıyorsunuz birde üstünü kapatmak için kapağı var mı
Sukursebebiii papatyasevdalisiii Nuk kullaniyorum ustunu kapatmak icin kapagi var 😊koku akitma soeunu yasamadm 😊