Goksel unutmayin ki yıllarca tereyagi yerine margarin yiyin diyende doktor du 😬 . Eskiden beri yapilan seylerin pek yanlisi olmaz. Doktorlar sirke koy demez zaten niye risk alsinki birinin bebegine bisey olsa sen sirke koy dedin ben de koydum ama iyilesmedi der doktoru suçlar. Doktorlar ilmini ogrendigi ilaclari verir gorevini yapar. Cok cok azdir alternatif tip dan da yararlanilmasini soyleyecek doktor