Maviyesil121212 Anne06_ hiç dayanamıyorum çocukların hasta olmasına; Allahım onlardan alıp bize versin hastalıkları biz dayanırız. O kadar küçükler ki siz anlatırken yaşamış gibi oldum. Allah daha büyük dert vermesin tabi hemen iyileşsin meleğin inşallah
Anne06_ Maviyesil121212 amin bende sürekli Allahım kızım yerine ben hasta oluyum derim. Çok zor onları böyle görmek çok teşekkür ederim
TheLatte Yigit-polat0102 sirke atesi içe vuruyo sizde yapmayin o yüzden . Doktorlar sadece ates düsürücü ilik dus ilik kompres öneriyo .
Yigit-polat0102 TheLatte annem sirkeli su yapıp çorabımı batırırdı bende giyerdim yazarken unutmuşum öyle yazmayı ben oğlumda da ateş düşürücü verdim geçti hemen
uykucukoala Anne06_ çok çok geçmiş olsun canım benim kızım da hasta bende başında bekliyorum doktor buhar verdi bizde onu yapıyoruz inşallah bi an önce iyileşir yavrularımız 🤲
Goksel Oguz68 sirke tehlikeli, limonlu suya batırılıyor. Sirke atesi içe çeviriyo ve dıştan ates olmuyo bu yüzden tehlikeli.
TheLatte Yigit-polat0102 enfeksiyon ateşi genelde zor düsüyo . Sırkeyi doktorlar önermiyolar yanlis anlamayin beni 😊
Annekizz Anne06_ Geçmiş olsun canım 🥺 Bide gül suyu dene istersen çok güzel ateş düşürüyor diyolar araştır biraz nasıl yapılıyo tam bilmiyorum inşallahh iyi gelir 😊
balyanakannesi2 Anne06_ çok çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah tez zamanda. İçim burkuldu olurken..
Zeyneplena34 Anne06_ Benim kızımda öyleydi. Daha 1 yaşindayken ateşler içinde yavrum beni teselli ederdi 😢 4 yıl geçti unutmam o bakışları. Sizi çok iyi anlıyorum. Çok geçmiş olsun
Tuba Anne06_ aynısını bende yaşadım bugün sizi çok iyi anlıyorum hala gözlerim doluyor aklıma geldikçe..🥺