Laden Mom726373 italyanların burada ne işi olur elifciğim? Adamların mis gibi ülkesi varken toplama kampı gibi olan ülkeye mi gelecekler? Bende fransızlar gelsin isterim ama gele gele suriyeli afgan geliyor. Ay gülesim geldi
Minikbirkalp Hayır benim anlamadığım bu afkan mültecilerin yanında neden eşleri çocukları ananlari danalari babaları yok savaşa gelir gibi tek tabanca geliyorlar 🤷🤷 ve bunu neden kimse görmüyor 🤦
Annesirintugceuzun sedaomur26 Öncelikle teşekkür ederim. Bu başlığı açmanızın da bir amacı var öyle değil mi? Yangından öncesine gidecek olursak yapacağınız şey çok basit. Beğenmediğiniz yönetime oy vermeyeceksiniz . Kimin elinden daha fazla ne gelebilir ki?
sedaomur26 Annesirintugceuzun sizin görüşünüz herkes beğenmediği yönetim hakkında sussun birşey demesin olabilir buda sızın görüşünüzdur saygi duyarım ama benim görüşüm bu değil. Tabiki de beğenmedigim yönetime oy vermedim vermeyecegim de ama görüşümü elbette söyleyeceğim bunda herkes gibi bende özgürüm. Buda benim görüşüm.
nursocum sedaomur26 Aynen öyle yaşama sevinci kalmadı o hayvanları gördükçe ben kahroldum gözüme uyku girmiyor
yaseminoztrk asocialmom 700 bin silah kayıp. 700 bin sayıya bakar mısınız. Aşırı haklı bir yorum. Yanlarında eşya bile yok hepsi genç erkek. Aralarında hiç yaşlı bile yok. Neye geldikleri belli. Bayrak dalgalanıyor ama işgal altındayız…
asocialmom yaseminoztrk rabbimize sığınalım diyoruz ama o da artık bize acımıyor gibi.. kendi düşen ağlamaz demişler kurunun yanında biz de yanıyoruz işte..bu ülkede kalıp savaşmak bile gelmiyor içimden..
Abf Hygge evet kadınları sindirmek, kadınları sosyal hayattan soyutlamak, ya da kapanmalarini sağlamak, umarım kadınlar olarak özgürlüğümüze sahip çıkarabiliriz.
Minikbirkalp nursocum şu ülkeyi şu halde görüyoruz ya benim artk kimseye inancım yok yol geçen hanı gibi herkes elini kolunu sallaya sallaya giriyor ülkeye bizim ilulkeye Allah göstermesin birşey olsa bizi kimse kabul etmez artk kendi ülkemizde yabancı olduk kafamı hangi yöne cevirsem Arap Suriyeli birde afkanlar ekleniyor 😡
Annesirintugceuzun halamidagakaldirmislar Keşke imza toplasalar veya oylama yapsalar 🤷🏻♀️ Ama nerdeee 😒 Çok ciddiyim asla ama asla istemiyorum. 🤦🏻♀️
halamidagakaldirmislar Annesirintugceuzun bu şekilde demokratik ülke ne yazık ki değiliz. Zaten bu seviyede olsak gündemimiz bunlar olmayabilirdi..
Mom726373 Laden keşke ama zafer inananlarındır belki bir gün 😊 şaka bir yana da umarım suriyeliler gibi olmaz önünü alırlar yoksa bu gidişle burada da iç savaş çıkacak
lanadelmiyav Laden yalnız İtalyan erkekleri, dünyanın en kaba erkekleri olarak bilinir☺️ Boşverin, gelmesinler:)
nursocum Denizzzanne açıklama yapana bak yani ona kaldı zaten. Durum ne kimse bişey demiyor 15 Temmuz gibi bişey olsaydı şov yapmışlardı şimdiye kadar
halamidagakaldirmislar sedaomur26 ah, silivriyi bile göze alabilirdim.. evlat diyip susuyorum. Ama biz anneler çok kıymetliyiz. Ellerimizde altın fidanlar var,, onları doğru yolda iyi insan , vatansever, saygılı , bilgili yetiştirmek bizim elimizde..
Bal-Kaymak halamidagakaldirmislar hangi vatanı sever olarak yetiştiricez canım ya. Vatan mı kaldı ortada. Evlatlarımıza ne kaldı . Aşırı sinirlerim bozuk böyle kafamın içi acaip düşüncelerle dolu. Neden neden diye düşünmekten sıyırıcam az kaldı. Suriyelileri savaş var diye getirdiler Afganlar niye geliyor ben neyi kaçırdım Allah aşkına . Onlara ne olmuş. Neden sadece genç erkekler geliyor. Neden biz bunları düşünemiyoruz . Nasıl kabul ederler ya nasıl . Her zamanki gibi yalanlama yok öyle bişey diyorlar 1 ay sonra gözümüzle göreceğiz heryerde olacaklar. Ülke yanıyor , mülteciler işgal etti resmen . Çocuklarımıza hangi ülke kaldı hangi vatan kaldı da sevecekler.😭
simgesell Ülke yol geçen hanına döndü. Bizim ne yangınımız ne hastalığımiz bitmez. Sebep olanlar kahrolsun.
Annesirintugceuzun sedaomur26 Size susun dediğimi sanmıyorum. Sadece yangın olayını mülteci olayına bağlamanız konusunda katılmadığımı belirttim.
ozge3747 sedaomur26 👏🏻👏🏻👏🏻Yorumlarınızı okudum, yalnız değilsiniz, tek değilsiniz. Sonuna kadar destekliyorum, bilin istedim.
Laden Mom726373 kesin çıkacak. Sana yemin ederim bak her yerdeler bu suriyeliler. Görmek istemiyorum artık ya. Kendi ülkemin insanına hasret kaldım. Denize gidiyoruz onlar, pikniğe gidiyoruz onlar, avmye gidiyoruz onlar, parka gidiyoruz onlar. Korkarım evimin bir odasından da onlar çıkacak yakında çünkü her yerdeler
Benimoykum DoganurcaN Devlete suç atılır çünkü bir uçakla yangın hele de öyle bir yangın sönmez her bakanlığa bir uçak tahsis ediliyor neden bu uçaklar yangına müdahale için gönderilmiştir mesela bundan daha acil bir durum ne olabilir ki 🤷
asocialmom Benimoykum bunların gözü kör olmuş asla görmüyorlar olanları ben artık kendimi parçalamaktan anlatmaktan göstermekten çok yoruldum resmen büyülenmiş gibiler rabbim açsın gözlerini çok geç olmadan
sehribannn Hygge kendi ülkemizde bizi korkarak yasamayı öğrettiler ya daha da diyecek söz bulamıyorum nasıl çocuk yetistirecegiz günü gelecek nasıl baska bir sehire yollayacagiz düşünmekten uyuyamıyorum ama hata bizim insanimizda da var benim bulundugum bge suriyeli agirlikli hep ev dükkN ne varsa kiraladilar sattilar 1 i 5 katina simdi her yerde onlar gecilmiyor onlardan😪
Hygge sehribannn Oğlumu yurtdışına göndermekten başka hiçbir seçenek ve çözüm göremiyorum. Hakkımızda hayırlısı..