sedaomur26 Laden Bizim dedelerimiz silahları yokken,yemekleri yokken kadın,çocuk demeden savaşıp bıraktı bu ülkeyi bize bu üç beş tane iti kopugu gelip ülkemi, vatanımı mahvetsin diye değil 14_15 yaşında şehit olmaya giden kınalı kuzuların hesabını rabbim sorsun inşallah .ayrıca gündem değiştirmek için kendi doğamızı yakacak kadarda kimse vicdansız değil ha o gündemi değiştirmek için afganlilar, Suriyeliler yakti diyen varsa katılıyorum.Benim vatanıma göndersinler karılarını,çocuklarını kendileridw gidip savassin vatanları için bizde onların çocuklarına sahip çıkalım.Sokakta yürürken her yanımız Suriyeli,Afganlı dolu ırkçılık mi diyorsunuz deyin sonuna kadar ben ırkçılık yapıyorum evet dedelerimon biz nesillere bıraktığı vatanımı vermek,paylaşmak istemiyorum