Sedonay doğduğu günden 3. Ayına kadar bu sorunu çektik sütünle sil diyen oldu çayla sil diyen oldu bunlar anlık çözümlermiş meğerse bi sabah o akıntının koyu kanımsı halde geldiğini görünce hastanede soluğu almamız bir oldu göz doktorumuz antibiyotikli merhem ve Damla verdi 1 saat içerisinde iyileşti hafife alınacak durum değil lütfen yakın zamanda Asm yerine bir göz doktoruna gidin geçmiş olsun bebişe 🌸