YaseminAlpisko kıyamam bebişkoya, senin her an gözün onun üzerinde, onu artık çok iyi anlıyorsun, doyamadığını düşünüyorsan, emebildiği kadar emzir üzerine biraz mama takviyesi yap bence bebiş rahat etsin, bizim de ilk doğduğunda sütüm yetmiyordu doktorumuz hipin mamasını önermişti aklında olsun. Ayrıca peynir çok süt yapıyor bol bol peynir ye bu ara bi dene, ayrıca ben Lacmix ve pregnacare breast feeding 2 vitamini kullanıyorum, lacmix süt kalitesini çok arttırıyor, pregnacare bana multivitamin takviyesi. Bunları da deneyebilirsin ben çok memnunum, pozitif düşün inş sütün yeniden artacak ve bebişe yetecek, mamayı kısa sürede kesersin 🙏🏻