2 aylık oğlum var ilk bir buçuk ay civarı sütüm güzel geliyordu ama artık o kadar verimli gelmiyor emzirirken oğlumda sürekli bırakıp duruyor mamaya başlamayı düşünüyorum böyle huzursuz olunca üzülüyorum ama mamaya başlarsam da vicdan azabı çekeceğim gibi geliyor hangi mama iyi o konuda da kafam çok karışık