yigitinanneesii muhtemelen rahminiz kendını toparlamaya calısıyor rahımde kasılmalar oluyordur dogum yapmadan oncekı halını almaya calısıyordur gebeyken rahım cok fazla buyudugu ıcın dogumdan sonra eskı halını almak ıcın kasılıyodur cok normal bı durummuş. Bende dogumdan yedı gun sonra cok sıddetlı bı sancıyla acıle gıtmıstım doktor bu saydıklarımı solemıstı. Dogumdan sonra verılen ılacları ozellıkle agrı kesıcınızı aksatmayın ben ıyım dıe almamıstım yanlıs yapmısım. Gecmıs olsun