aşağı yıkarı herkes bebek sahibi olmanın dehşetini yaşıyor. benimde ilk 2 ayım çok zor geçmişti resmen hayatım bitti gibi geliyordu. şuan 4aylık oldu her şey düzene giriyor, bebekler keyifleniyor merak etmeyin. şuan uyansa da koklasam diye bakıyorum🥲 az daha sabır güzel günler yakın :)