Tosbikim2021 birebir yaşadıklarının aynısını yaşadım,hemde anlattıklarının tıpatıp aynısı,şuan 6 buçuk aylık bu anlattıklarının hepsi geride kalıyor inan bana,zorluklarını değilde yaşadığın güzel duyguları hatırlıyorsun.şuan sıka sıka öpemiyorsun,ama benim kızımın ayına geldiğinde sıka sıka öpebildiğinde bütün dertlerin gidiyor inan bana.sadece biraz daha sabır lütfen.