Safiyenurrr ArdicEge bana 2si bacak biri kol demişlerdi dediğiniz gibiyse eğer daha kolay olur bakalım 5 saat sonra görcez
Annekizz Muhasebeciana Hastanede doktorumuz var eğer vursalar onlara götürürürm ama vurmuyolar sanırım
Muhasebeciana Annekizz neden vurmuyolardir ki canim ben butun devlet asilarini uzman doktorumuza yaptiriyorum özel hastanede doktorumuz devlet ve özel tüm asilarini hastanedeki doktorumuz yapiyor ve devlet asilarida ucretsiz ozel hastanelerdede
Melek200121 Ben 2 gün önce yaptırdım aşılarını. 2 bacaktan 1 de damla verdi. Hiç korkmayın sadece iğne yaparken canı yanıyo tabi biraz ama geçiyo hemen. Yan etkisi olmamıştı benim kızımda. İnşallah sizinkinde de bişeycik olmaz.
Muhasebeciana Annekizz al al canim bende ilk basta bilmiyordum ilk 1 ve 2 ay asisini hatta saglik ocaginda yaptirmistim daha sonradan ogrendim zaten her ay muaneye gidiyoruz muaneye giderken asi takvimine gore randevumu aliyorum doktordan o sekilde orda olup aşimizi geliyoruz
Gamzeli28 Annekizz iki ayak bir kol bir ağızdan diye biliyorum 2.ay aşısı gibi düşünün ağlamaları anlık hemen kucağa alınca geçiyor 😍